silam_hasiera_lanak

Silam

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Komunikazio politika berri bat erakunde indartu batentzat"][vc_empty_space height="20px"][vc_column_text] Silam Iberiar Penintsulako marka liderra eta Europar Batasuneko erreferentea da HTV silikonaren transformazioan. 50 urtetik gorako historia dauka, bi ekoizpen planta, Tech Center propioa, aliantza estrategikoa mundu mailako Wacker Chemie AG fabrikatzailearekin, eta merkatu eta esportazio kuota nabarmenak. Azken hiru urteetan hazi egin da eta Dicoinsa markaren gehitzearekin are gehiago sendotu da Silam taldea. Etapa berri honetan, egungo negozio bideak eta etorkizuneko aukerak indartzeko asmoz, di-da Silamekin batera aritu da bere komunikazio politikaren berrikuntzan lanean, Silamen lider izaerarekin bat doan estrategia globala marraztuz, marka korporatiboa berposizionatuz, marka arkitektura finkatuz eta nortasun bisual berria sortuz. Horretarako, lehen urratsa marka azterketa egitea izan da. Helburu horrekin Silamen kudeaketaren eta emaitzen inguruan informazioa batu dugu eta talde dinamikak garatu ditugu bi plantetako arduradunekin. Horrez gain, online galdetegien bitartez langileen iritziak ere jaso ditugu. Auditoria honek bere baitan hartu ditu kanpo...

Continue Reading
Stand

Lebario

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Euroguss Azokarako erakustokia eta euskarriak"][vc_empty_space height="20px"][vc_column_text] Euroguss Azoka Europako handiena da injekzio bidezko fundizioari dagokionez. Bertan, irudi indartsu batekin parte hartzea erabaki du Lebariok. Autogintzarako pieza handien moldeak egiten dituen puntako  enpresa da Lebario, eta injekzioko moldeen esparruan, autogintza sektoreko hornitzaile nagusien artean finkatzea dauka helburutzat.   Di-dan gustura hartu dugu, standaren diseinuaren eta dekorazioaren lanketa, Lebarioren stand-a erakustoki bat izateaz gain, profesionalen arteko topaleku bihurtzeko helburuarekin lan eginez. Euskarri informatiboak ere sortu eta kudeatu ditugu beren produktuak eta zerbitzuak ezagutarazteko, hala nola, bideo korporatiboa, enpresa-katalogoa eta enpresa-oparia.   Diziplina anitzeko lan-taldea   Komunikazioan, diseinuan eta infoarkitekturan adituak diren profesionalak batu ditugu lan-taldean proiektu honetarako. Erakustokiaren helburua enpresaren irudia ondo islatzeaz gain, bertan lan egin duten profesionalentzat funtzionalitatea bermatzea izan da. Standaren eraikuntza prozesuan 3D infografiekin aritu gara lanean, bezeroarekin eskuz-esku lehenbizi, eta Alemaniako Euroguss-eko teknikariekin gero. Bezeroaren beharrak eta espazioaren baldintza teknikoak kontuan hartuta egin dugu lanketa: altzariak...

Continue Reading
aek_799x430

AEK matrikula

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="%100 afektiboa"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/NfGhi-vvq4s"][vc_empty_space][vc_column_text] Gaur egun komunikazioan asko erabiltzen ditugu emotikonoak: sare sozialen bidez, chaterako aplikazioetan, emailean… Hauek, besteak beste, era praktiko eta efektibo batean hainbat objektu, egoera eta sentimendu azaltzeko balio dute. Hala nola, badaude emotikono afektiboak (aurpegi alaia, tristea, haserre…) eta efektiboak (txaloak, garagardoak topa egiten, pertsonak agurtzen…) ere. Aurreko ikasturtetako AEKren matrikulazio kanpainak afektibo eta efektibo ideia landuta egin ditu di-dak (%100 afektiboa, euskara praktikoa). Aurten, emotikonoak erabiliz, ideia berdinaren lanketa jarraitu du. Azken kanpainek objektuak izan dituzte: postitak, bihotza, mikrofonoa… Oraingoan berriz, emotikonoak. Aurrekoen ildo beretik, kanpaina berdinean afektibo eta efektibo eta euskara praktikoa kontzeptuekin lan egiteko aproposak bai dira. Emotikono guztiek zerbait dute komunean: ez dute hitz egiten. di-dak hauek aldatu eta hitz egiten duten emotikonoak sortuta egin du 2017/2018 ikasturteko AEKren matrikulazio kanpaina. Kanpaina honek hainbat euskarri barnebiltzen ditu: aplikazioa, autobusetarako publizitatea, metro geltokietarako irudiak, kartelak, bannerrak, eskuorriak… [/vc_column_text][vc_empty_space][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/ejBlgNcMSEI"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
aipal_799x430

Aipal

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="Marka / Markagintza digitala"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] 2015ean sortutako enpresa da Aipal. Hala ere, 20 urteko esperientzia dute aluminiozko profil industrialean, Perfipar izenarekin lan egiten bai dute aurretik. Izen berriarekin, gugana etorri dira markagintza berria lantzeko. Bezeroarekiko gertutasuna nabarmenduta, bezeroarekiko harremana eta neurrira eginiko lanak dira Aipalen ezaugarri nagusiak. Beraien balioak kontuan hartuta sortu dugu marka. Ikus daitekeen bezala A ezberdina da, Ak forma aldatzen du. Hori da islatu nahi izan duguna, beraien lan filosofia: neurrira eginiko lana. Markagintzaz gain, sarera jauzi egin du Aipalek eta beraien jardunaren premiei erantzuteko sortu dugu webgunea. Enpresaren izaeraren tamainakoa, irudia argazkiak eta testua zainduz, bezeroari zuzenean hitz egiteko ataria. Hemen duzue ikusgai.    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
Iztueta-Esnekiak-Marka-Nortasuna

Iztueta Esnekiak

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Esnetan bizi gara"][vc_empty_space height="20px"][vc_column_text]Iztueta Esnekiak etxeko arduradunek jogurt ontzien packaging berriaz arduratu gintezen jo zuten guregana. Produktua ikertzen hasi ginenean, enpresaren izaera eta kultura ezagutu genituen, eta berehala ohartu ginen bere eskaintzaren balioaz, eta, ondorioz, merkatu aukerez. Hala bada, komunikazio estrategia oso batekin lan egiteko proposamena egin genien: marka eta produktu azterketa, posizionamendua, marka nortasun berritua, istoriogintza, produktuen packaging berriaren diseinu grafikoa, promozio euskarrien erredakzioa, harreman publikoak, aurkezpenak, publizitatea...

Continue Reading

Cookien erabilera

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu nabigazioa errazteko eta hobetzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, cookieen erabilera onartzen duzula ulertuko da.

ACEPTAR