Silam
[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Komunikazio politika berri bat erakunde indartu batentzat"][vc_empty_space height="20px"][vc_column_text] Silam Iberiar Penintsulako marka liderra eta Europar Batasuneko erreferentea da HTV silikonaren transformazioan. 50 urtetik gorako historia dauka, bi ekoizpen planta, Tech Center propioa, aliantza estrategikoa mundu mailako Wacker Chemie AG fabrikatzailearekin, eta merkatu eta esportazio kuota nabarmenak. Azken hiru urteetan hazi egin da eta Dicoinsa markaren gehitzearekin are gehiago sendotu da Silam taldea. Etapa berri honetan, egungo negozio bideak eta etorkizuneko aukerak indartzeko asmoz, di-da Silamekin batera aritu da bere komunikazio politikaren berrikuntzan lanean, Silamen lider izaerarekin bat doan estrategia globala marraztuz, marka korporatiboa berposizionatuz, marka arkitektura finkatuz eta nortasun bisual berria sortuz. Horretarako, lehen urratsa marka azterketa egitea izan da. Helburu horrekin Silamen kudeaketaren eta emaitzen inguruan informazioa batu dugu eta talde dinamikak garatu ditugu bi plantetako arduradunekin. Horrez gain, online galdetegien bitartez langileen iritziak ere jaso ditugu. Auditoria honek bere baitan hartu ditu kanpo...
Continue Reading