aek_799x430

AEK matrikula

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="%100 afektiboa"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/NfGhi-vvq4s"][vc_empty_space][vc_column_text] Gaur egun komunikazioan asko erabiltzen ditugu emotikonoak: sare sozialen bidez, chaterako aplikazioetan, emailean… Hauek, besteak beste, era praktiko eta efektibo batean hainbat objektu, egoera eta sentimendu azaltzeko balio dute. Hala nola, badaude emotikono afektiboak (aurpegi alaia, tristea, haserre…) eta efektiboak (txaloak, garagardoak topa egiten, pertsonak agurtzen…) ere. Aurreko ikasturtetako AEKren matrikulazio kanpainak afektibo eta efektibo ideia landuta egin ditu di-dak (%100 afektiboa, euskara praktikoa). Aurten, emotikonoak erabiliz, ideia berdinaren lanketa jarraitu du. Azken kanpainek objektuak izan dituzte: postitak, bihotza, mikrofonoa… Oraingoan berriz, emotikonoak. Aurrekoen ildo beretik, kanpaina berdinean afektibo eta efektibo eta euskara praktikoa kontzeptuekin lan egiteko aproposak bai dira. Emotikono guztiek zerbait dute komunean: ez dute hitz egiten. di-dak hauek aldatu eta hitz egiten duten emotikonoak sortuta egin du 2017/2018 ikasturteko AEKren matrikulazio kanpaina. Kanpaina honek hainbat euskarri barnebiltzen ditu: aplikazioa, autobusetarako publizitatea, metro geltokietarako irudiak, kartelak, bannerrak, eskuorriak… [/vc_column_text][vc_empty_space][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/ejBlgNcMSEI"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
aipal_799x430

Aipal

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="Marka / Markagintza digitala"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] 2015ean sortutako enpresa da Aipal. Hala ere, 20 urteko esperientzia dute aluminiozko profil industrialean, Perfipar izenarekin lan egiten bai dute aurretik. Izen berriarekin, gugana etorri dira markagintza berria lantzeko. Bezeroarekiko gertutasuna nabarmenduta, bezeroarekiko harremana eta neurrira eginiko lanak dira Aipalen ezaugarri nagusiak. Beraien balioak kontuan hartuta sortu dugu marka. Ikus daitekeen bezala A ezberdina da, Ak forma aldatzen du. Hori da islatu nahi izan duguna, beraien lan filosofia: neurrira eginiko lana. Markagintzaz gain, sarera jauzi egin du Aipalek eta beraien jardunaren premiei erantzuteko sortu dugu webgunea. Enpresaren izaeraren tamainakoa, irudia argazkiak eta testua zainduz, bezeroari zuzenean hitz egiteko ataria. Hemen duzue ikusgai.    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
Hazimemoria

HAZI Annual report 2013

Project title: Unity | Client: HAZI corporation | Date: 2014 The HAZI corporation was born in 2011 out of a fusion of Kalitatea Foundation, Itsasmendikoi and IKT, in order to promote and support the primary agricultural sector within the Basque Country. After beginning work together in 2012 and "planting their initial seeds", they began to reap the rewards during 2013, which gave us a strategic theme for their annual report: Fruit of unity....

Continue Reading

Cookien erabilera

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu nabigazioa errazteko eta hobetzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, cookieen erabilera onartzen duzula ulertuko da.

ACEPTAR