aek_799x430

AEK matrikula

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="%100 afektiboa"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/NfGhi-vvq4s"][vc_empty_space][vc_column_text] Gaur egun komunikazioan asko erabiltzen ditugu emotikonoak: sare sozialen bidez, chaterako aplikazioetan, emailean… Hauek, besteak beste, era praktiko eta efektibo batean hainbat objektu, egoera eta sentimendu azaltzeko balio dute. Hala nola, badaude emotikono afektiboak (aurpegi alaia, tristea, haserre…) eta efektiboak (txaloak, garagardoak topa egiten, pertsonak agurtzen…) ere. Aurreko ikasturtetako AEKren matrikulazio kanpainak afektibo eta efektibo ideia landuta egin ditu di-dak (%100 afektiboa, euskara praktikoa). Aurten, emotikonoak erabiliz, ideia berdinaren lanketa jarraitu du. Azken kanpainek objektuak izan dituzte: postitak, bihotza, mikrofonoa… Oraingoan berriz, emotikonoak. Aurrekoen ildo beretik, kanpaina berdinean afektibo eta efektibo eta euskara praktikoa kontzeptuekin lan egiteko aproposak bai dira. Emotikono guztiek zerbait dute komunean: ez dute hitz egiten. di-dak hauek aldatu eta hitz egiten duten emotikonoak sortuta egin du 2017/2018 ikasturteko AEKren matrikulazio kanpaina. Kanpaina honek hainbat euskarri barnebiltzen ditu: aplikazioa, autobusetarako publizitatea, metro geltokietarako irudiak, kartelak, bannerrak, eskuorriak… [/vc_column_text][vc_empty_space][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/ejBlgNcMSEI"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
aipal_799x430

Aipal

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="Marka / Markagintza digitala"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] 2015ean sortutako enpresa da Aipal. Hala ere, 20 urteko esperientzia dute aluminiozko profil industrialean, Perfipar izenarekin lan egiten bai dute aurretik. Izen berriarekin, gugana etorri dira markagintza berria lantzeko. Bezeroarekiko gertutasuna nabarmenduta, bezeroarekiko harremana eta neurrira eginiko lanak dira Aipalen ezaugarri nagusiak. Beraien balioak kontuan hartuta sortu dugu marka. Ikus daitekeen bezala A ezberdina da, Ak forma aldatzen du. Hori da islatu nahi izan duguna, beraien lan filosofia: neurrira eginiko lana. Markagintzaz gain, sarera jauzi egin du Aipalek eta beraien jardunaren premiei erantzuteko sortu dugu webgunea. Enpresaren izaeraren tamainakoa, irudia argazkiak eta testua zainduz, bezeroari zuzenean hitz egiteko ataria. Hemen duzue ikusgai.    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
dida_da_01

Durangoko Azoka 2015

Título: To be or not to be | Cliente: Gerediaga Elkartea | Fecha: 2015 Durangoko Azoka is one of the most successful cultural fairs in Europe, particularly for lovers of Basque culture and Basque citizens in general. This year's events marks its 50th anniversary. We have been working on this project for a number of years and it is a real priviledge to be able to direct the communications of such a wonderful event. We began working on the 50th anniversary in the Spring of 2015 by finalising the brand identity which was in turn, presented to the public in Autumn: DA! The corporate identity encompasses a very short, yet meaningful name (in Basque) that doubles up as the acronym to the event. We paired the new logomark with a series of colours that are representative of each of the different aspects or zones of the festival. In addition we developed various brand touchpoints including...

Continue Reading
partizan03

Partizan Bidaiak

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Herrien bihotzera" color="#222222"][vc_empty_space height="20px"][vc_column_text]   Partizan Bidaiak-eko kideek urteak daramatzate hainbat herrialdetara bidaiak antolatzen. Bi berezitasun dituzte: bat, askapen borrokak dauden herrialdeetara antolatzen dituztela bidaiak. Eta bestea, taldekako bidaiak egiten dituztela. Sektore horretan arrakasta izan zezaketela pentsatuta Partizan Bidaiak enpresa sortu zuten, eta di-dara jo zuten komunikazio estrategia, marka arkitektura eta beharrezko euskarriak sortzeko laguntza jasotzeko. di-dakook bidaien sektorea ezagutu eta aztertu genuen, eta argi ikusi genuen bidaia identitarioek badutela lekua merkatuan. Eskaria badagoela, eta gero eta handiagoa. Era berean, konturatu ginen bidaia identitario eta kulturalek bere horretan direla diferentziazio estrategia bat, eta gero eta gehiago baloratzen direla. Partizanoak ezagutu eta euren balioak eta gaitasunak aztertuta, estrategia eraiki genuen, eta horren ondorioz izengintza, diseinua eta marka garapenari ekin genion. Euren zerbitzuen berri hiru hizkuntzatan emateko euskarririk egokienak sortu genituen  www.partizantravel.com webgunea, sare sozialak, noizbehinkaria, kartelak eta bestelakoak) marka garapen koherente eta deigarria sortuz. Publizitate insertzioak egiten direnean...

Continue Reading
web_weba

Zarautz ehuntzen

Project title: Weaving Zarautz together | Client: Zarautz Town Council | Date: 2013 The governing body of Zarautz are halfway through their term in office, addressing many issues in the town and managing the debt left by their predecessors. Now that they are confident they have things under control, they felt ready to instigate a new two year action plan that will benefit this lively Basque coastal town. The plan consists of 100 different projects that they want to present to the people of Zarautz, and to publicly commit to carrying them all out over the next two years. A clear and effective communications strategy was needed and di-da were employed to work alongside the town council for this purpose. On the one hand, the strategy needed to communicate aims and objectives very clearly to the people of Zarautz, and on the other, it needed to unite the town council representatives and...

Continue Reading

Cookien erabilera

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu nabigazioa errazteko eta hobetzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, cookieen erabilera onartzen duzula ulertuko da.

ACEPTAR