Durangoko Azoka 2016
[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="DA! VIDA A LA CULTURA"][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=6tJ1VOVH5V0"][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Europa osoan kultur arloan egiten diren azoken artean arrakastatsuenetakoa den Durangoko Azoka mende erdia pasatzera heldu da 2016an. Guk, 50. urteurrenerako landu genuen komunikazio estrategia garatuz eta orduan sorturiko marka nortasun berria indartuz, sorkuntza estrategia eta komunikazio zein publizitate euskarrien ardura izan dugu 51. edizio honetan. 50. urteurrena ospakizun garrantzitsua izan zen, euskal kulturzaleentzat bereziki, eta euskal heritarrentzat oro har. Guretzat, profesionalki, aurreko urteetan egiten hasi ginen lanaren baitan mugarria izanik, gogoz hartu genuen aukera izan zen gertaera handi hura komunikazio ikuspegitik lantzea. Gainera, gure agentziaren balioen artean garrantzitsua da euskal kulturaren komunikazioan eta kultur aniztasunean eragitea. Guztiarekin, buru-belarri jardun genuen iaz istoriogintzan, diskurtsoen erredakzioan zein spot, kuina eta kartel grafikoen sorkuntzan. Epe ertaineko komunikazio estrategia finkatu genuen joan zen urtean, eta marka nortasun berria aurkeztu zuen Durangoko Azokak: DA!. Izen labur, esanguratsu eta sonoritate handiko marka nortasun...
Continue Reading