Stand

Lebario

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Euroguss Azokarako erakustokia eta euskarriak"][vc_empty_space height="20px"][vc_column_text] Euroguss Azoka Europako handiena da injekzio bidezko fundizioari dagokionez. Bertan, irudi indartsu batekin parte hartzea erabaki du Lebariok. Autogintzarako pieza handien moldeak egiten dituen puntako  enpresa da Lebario, eta injekzioko moldeen esparruan, autogintza sektoreko hornitzaile nagusien artean finkatzea dauka helburutzat.   Di-dan gustura hartu dugu, standaren diseinuaren eta dekorazioaren lanketa, Lebarioren stand-a erakustoki bat izateaz gain, profesionalen arteko topaleku bihurtzeko helburuarekin lan eginez. Euskarri informatiboak ere sortu eta kudeatu ditugu beren produktuak eta zerbitzuak ezagutarazteko, hala nola, bideo korporatiboa, enpresa-katalogoa eta enpresa-oparia.   Diziplina anitzeko lan-taldea   Komunikazioan, diseinuan eta infoarkitekturan adituak diren profesionalak batu ditugu lan-taldean proiektu honetarako. Erakustokiaren helburua enpresaren irudia ondo islatzeaz gain, bertan lan egin duten profesionalentzat funtzionalitatea bermatzea izan da. Standaren eraikuntza prozesuan 3D infografiekin aritu gara lanean, bezeroarekin eskuz-esku lehenbizi, eta Alemaniako Euroguss-eko teknikariekin gero. Bezeroaren beharrak eta espazioaren baldintza teknikoak kontuan hartuta egin dugu lanketa: altzariak...

Continue Reading
aipal_799x430

Aipal

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="Marka / Markagintza digitala"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] 2015ean sortutako enpresa da Aipal. Hala ere, 20 urteko esperientzia dute aluminiozko profil industrialean, Perfipar izenarekin lan egiten bai dute aurretik. Izen berriarekin, gugana etorri dira markagintza berria lantzeko. Bezeroarekiko gertutasuna nabarmenduta, bezeroarekiko harremana eta neurrira eginiko lanak dira Aipalen ezaugarri nagusiak. Beraien balioak kontuan hartuta sortu dugu marka. Ikus daitekeen bezala A ezberdina da, Ak forma aldatzen du. Hori da islatu nahi izan duguna, beraien lan filosofia: neurrira eginiko lana. Markagintzaz gain, sarera jauzi egin du Aipalek eta beraien jardunaren premiei erantzuteko sortu dugu webgunea. Enpresaren izaeraren tamainakoa, irudia argazkiak eta testua zainduz, bezeroari zuzenean hitz egiteko ataria. Hemen duzue ikusgai.    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row]...

Continue Reading
Euskal Sagardoa-Eusko Jaurlaritza-Hazi-Jatorri-Deitura-Marka-Nortasuna

Euskal Sagardoa

[vc_row][vc_column][qodef_custom_font custom_font_tag="h2" font_family="montserrat" font_size="24" line_height="32" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" content_custom_font="Kalitatearen ikurra"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="20px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]   Jatorri-deitura bat ez da egunero sortzen. Adostasun handia lortu behar da sektorearen baitan, eta elkarlan estua eduki erakundeekin. Noski, bertako eta goi-kalitateko produktua ere ezinbestekoa da. Eta, Euskal Sagardoa jaiotzeko, hiru baldintzak eman dira.   di-dan, jakina, gogoz hartu dugu maila honetako proiektu baten komunikazio osoaz arduratzeko aukera.   Komunikazio planarekin batera landu ditugu proiektuaren hainbat gako, produktua duintzeko eta kalitate pertzepzioa hobetzeko estrategia, kasu.   Klabe horiek gidatu dute marka irudiaren sorkuntza ere. Kalitate eta prestigio parametroak iradoki behar zituen diseinuak. Horrez gain, bere bigarren bereizgarria ere garbi identifikatu behar zuen: bertako sagarra. Hortik dator, sagarra, egurra, lurra eta kirikoketa uztartzen dituen logotipoa.   Marka irudia sortzearen atzetik arautu dugu bere nortasun korporatibo guztia: merchandisinga, papergintza, avatarrak eta bestelako euskarri digitalak… Ildo horretatik, bereziki garrantzitsuak izan dira kontsumitzaileak produktua bera identifikatzeko egindako euskarriak: jatorri-deiturara bideratutako sagardoen kupeletarako zigilua edota udaberritik aurrera merkatuan egongo diren zigiludun botilen etiketa.   Behin, komunikazio...

Continue Reading
osoa-zerrendarako

OSOA

[vc_row][vc_column] [qodef_custom_font font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Garapen osoaren alde" color="#222222"][vc_empty_space height="20px"] [vc_column_text] Euskadiko Landa Garatzeko Programa Berria gizarteratzeko komunikazio estrategia finkatu eta marka nortasun berria sortu dugu Eusko Jaurlaritzarentzat eta Araba, Gipuzkoa eta Bizkaiko foru aldundientzat. Estrategiaren helburua, programaren neurri zehatzak eta abantaila sozial orokorrak komunikatzea izan da, onuradun potentzialei zein gizarte osoari.   Estrategia hiru zutabetan ardaztu da: gardentasuna informazioan, soiltasuna komunikazioan eta originaltasuna eta erakargarritasuna mezuetan. Ildo horietatik abiatuta, XXI. mendeko landa erakutsi dugu, modernoa, kalitatezkoa, lehiakorra…   Hala, markari ahalik eta identitate zabalena ematen saiatu gara programaren transbertsalitatea dela eta. Laguntza hauen onuradun izan daitekeen nekazari edo lehen sektoreko langilean pentsatuaz, baina baita landan ile-apaindegi edo bestelako edozein negozio jarri nahi duen ekintzailean ere.   Hortik dator, “OSOA, por un desarrollo rural integral”. Markak osorik barnebildu behar baititu landa eremuko aukera eta behar guztiak.   Logotipoak ere osotasun hori agertzen du. Borobil itxia da marka eta naturaren zikloa irudikatzen du, landa garapenaren ziklo osoa. Ikur sinple eta...

Continue Reading
dida_ibaiondo6

Ibaiondo Erretegia

[qodef_custom_font font_family="Montserrat" font_size="24" line_height="34" font_weight="700" letter_spacing="-0.4" text_align="left" content_custom_font="Su berritan" color="#222222"][vc_empty_space height="20px"] [vc_column_text]Maruri-Jatabeko Ibaiondo erretegiak itxura berritu nahi zuen, tradizioari aurpegi berria jarri. Eta gugana jo du irudia berritzeko eta webgunea martxan jartzeko. Logoa berritzea, webgunearen garapena, argazki erreportajea eta papergintza di-daren esku utzi ditu, eta hauxe da emaitza. ...

Continue Reading

Cookien erabilera

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu nabigazioa errazteko eta hobetzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, cookieen erabilera onartzen duzula ulertuko da.

ACEPTAR